حدود 4 هزار دستگاه ناوگان باری از البرز به بنادر جنوبی اعزام شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز گفت: ۳۷۵۹ دستگاه ناوگان باری از استان البرز به بنادر جنوبی اعزام شده است تا کالاهای اساسی و نهاده های دامی مورد نیاز استان را از بنادر بارگیری و حمل نمایند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز، امروزدر جمع خبرنگاران استان البرز اظهار داشت: با توجه به اهمیت جابجایی کالاهای اساسی و نهاده های دامی در کشور و بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده جهت جلوگیری از ایجاد وقفه در تامین کالاهای اساسی و ضرورت حمل کالاهای موجود در بنادر، به صورت متناوب و روزانه تعدادی کامیون از استان البرز اعزام و کالاهای مورد نیاز به استان وارد می‌شود.

این مقام مسؤول بیان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده و با همت رانندگان پرتلاش استان، هیچگونه وقفه ای در تامین کالاهای اساسی استان ایجاد نشده است.

وی افزود: از زمان آغاز طرح از ۱۲ خرداد سال جاری، بیش از ۳۴۴۹دستگاه ناوگان برای حمل کالا از استان البرز به بندر امام خمینی(ره) اعزام  شده است، همچنین طی هفته گذشته تا امروز نیز ۳۱۰ دستگاه ناوگان باری برای حمل گندم از استان به بندر شهید رجایی هرمزگان اعزام شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز تصریح کرد: به منظور قدردانی و تشویق رانندگان برای حضور مستمر به منظور حمل کالاهای اساسی، آیتم های تشویقی از قبیل تخصیص روغن دولتی، تخصیص ۲ حلقه لاستیک با ارز دولتی به ازای ۵ سفر به بنادر جنوبی، به رانندگان ارائه می‌شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.