توزیع سبد کالا میان مددجویان البرزی به ارزش ۷۲۰ میلیون تومان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) استان البرز، گفت: در طرح اطعام و احسان حسینی حامیان البرزی‌ غذای گرم، سبد کالا و قربانی به ارزش ۷۲۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش همگام با البرز رضا لشینی،  با بیان اینکه طرح اطعام و احسان حسینی باهدف اطعام نیازمندان و مددجویان در ماه محرم و صفر می‌باشد، اظهار داشت: کمیته امداد امام (ره) البرز با همکاری حامیان در طرح اطعام و احسان حسینی حامیان البرزی‌ غذای گرم، سبد کالا و قربانی  به ارزش ۷۲۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به توزیع کمک‌های مردمی در قالب بسته‌های معیشتی و اطعام حسینی در ایام ماه محرم و صفر بین مددجویان، اظهار کرد: این طرح همچون سال‌های گذشته برای خدمت به مددجویان و نیازمندان، با همکاری و مساعدت خیران، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، مساجد، گروه‌های جهادی و هیأت‌های مذهبی در سطح استان اجرا می‌شود.

لشینی گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و ۴۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در این رزمایش است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.