رفع چالش حاد ترافیک آزاد راه تهران قزوین در پل فردیس در دست اقدام است

مشاور استاندار و مدیر کل دفتر فنی استانداری البرز از تسریع در اجرای طرح رفع چالش ترافیکی در آزاد راه "تهران - قزوین" در منطقه پل فردیس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز  ابوالفضل فانی امروز درحاشیه بازدید میدانی از روند اجرای این پروژه اظهار داشت: کلیه مشکلات موجود در مسیر پیشرفت این پروژه باید با همت کلیه نهاد های متولی و با محوریت دفتر فنی حل و فصل شود.
وی با اشاره به اینکه باید روند پیشرفت در اجرای این طرح به نحوی عملیاتی شود تا هیچ دغدغه ای در این زمينهوجود نداشته باشد، افزود: اثرات مثبت و غیر قابل انکار افتتاح این پروژه بر ترافیک عبوری آزاد راه “تهران – قزوین” تاثیر زیادی دارد.
مشاور استاندار و مدیر کل دفتر فنی استانداری البرز عنوان کرد: ترافیک عبوری این آزاد راه در منطقه پل فردیس از مشکلات ریشه داری است که سالهای سال گریبان مردم این استان را گرفته است و در دولت های مختلف به دلیل نداشتن متولی خاص مورد بی مهری و بی توجهی قرار گرفته است.

فانی با بیان اینکه رانندگان خودرو در این مسیر نارضایتی بسیاری دارند، افزود: در شش ماه اخیر با پیگیری های مکرر استاندار البرز برای فعال سازی و تامین اعتبارات ملی و استانی این پروژه اقدام شده است که امیدواریم این بار ترافیکی در این دولت با کمک دولت مردان مرتفع شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.