۲۸ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار استان البرز بازداشت شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از قلع و قمع ۲۸ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار استان که با ایجاد شرارت باعث ناامنی شهروندان شده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبر همگام با البرز سرهنگ  محمد معظمی گودرزی با اشاره به برخورد با اراذل و اوباش در استان البرز اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بر روی تحرکات اوباش سابقه دار استان، تعدادی از این افراد که اقدام به قدرت نمایی، عربده‌ کشی، حمل سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت در مناطق حاشیه نشین شهرستان کرج کرده بودند، شناسایی شدند.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه روزی ماموران و گسترش چتر اطلاعاتی بر روی تحرکات این افراد، 3 نقطه از محل تجمع این اوباش در مناطق حاشیه نشین کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک طرح 24 ساعته در چند عملیات مقتدرانه با همکاری عوامل یگان امداد استان 28 نفر از اوباش سابقه‌دار دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه از این متهمان، تعداد 15 قبضه سلاح سرد کشف شد، خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح 5 قهوه خانه فاقد مجوز نیز با دستور مقام قضائی پلمب شد.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: استان البرز جایی برای جولان و عربده‌کشی اراذل و اوباش ندارد و هر کس بخواهد نظم و امنیت شهروندان را مختل کند، برابر قانون با وی برخورد می‌شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.