۱۳۸میلیارد کالای قاچاق در البرز کشف شد

فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق در استان خبر داد و گفت: طی این عملیات ۷۲ ساعتی، ۱۳۸میلیارد ۷۸۴ میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد و ۱۸ متهم نیز دستگیر شدند.

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز،در گفت‌وگو با خبرنگار همگام با البرز اظهار داشت: در اجرای مصوبات قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سومین  طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای ممنوعه طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان البرز به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که ارزش کالاهای کشف شده ۱۳۸میلیارد ۷۸۴ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: کالاهای قاچاق کشف شده شامل دارو، خودرو، دستگاه ماینر، لوازخانگی، فرآورده های نفتی و دخانی و … است.

این فرمانده انتظامی اظهار کرد: در اجرای این طرح ۱۸ متهم دستگیر، ۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف، ۸ باب انبار دپو کالای قاچاق پلمب و ۳۸ فقره پرونده در اجرای طرح تشکیل شد.

سردار محمدیان یادآور شد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه هستیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.