پارک محیط بان میزبان شهروندان کرج است

مدیر بوستان محیط بان کرج گفت: پارک محیط بان میزبان شهروندان کرج است

به گزارش پایگاه خبری هگام با البرز شیردل نوری صبح امروز در حاشیه بازدید از پارک محیط بان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسالت اصلی پارک محیط بان درمان حیواناتی است که از طبیعت به دلایل مختلف جدا شدند و هدف نهایی این است که این حیوانات به تشخیص سازمان محیط زیست به طبیعت باز گردند.

وی با بیان اینکه بخش فضاسازی برای نگه داری خرس و شیر در این پارک طراحی و بودجه آن مصوب شده است، تصریح کرد: از این رو تا قبل از فصل سرما خرس و شیر از پارک چمران به این پارک انتقال داده می شوند.

مدیر بوستان محیط بان کرج بیان کرد: از نظر رسیدگی و تغذیه حیوانات، شهرداری کرج تمام توان خود را در حفظ و نگه داری این حیوانات به کار می گیرد.

وی با بیان اینکه در طول ۵ ساله نگاه مدیریت شهری به این مجموعه مثبت بوده است، خاطرنشان کرد: براین اساس شهردار کرج در ساخت زیستگاه ها، تهیه وسیله حمل و نقل مناسبت تر برای بازدید شهروندان از این مجموعه پارک محیط بان و تهیه امکانات مناسب جانبی همکاری لازم را دارند.

نوری گفت: با توجه به دسترسی اتوبان جدید همت که از این پارک عبور می کند این مجموعه یک پتانسیل گردشگری برای کشور محسوب می شود.

وی اظهار کرد: گونه های لاما و آلپاکا شترهای کمیاب آفریقای جنوبی، کل و بز، قوچ و بز، دو نژاد گوزن قرمز و زرد ایرانی، شترمرغ، گاومیش، پرنده های شکاری مانند سار، گپه، عقاب و گراز در این مجموعه نگه داری می شود

مدیر بوستان محیط بان کرج متذکر شد: علاقمندان برای بازدید از این مجموعه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب با حضور در این مجموعه از محیط این پارک استفاده کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.