ورودی ۱۰ هزار تومانی برای پارک ایران کوچک و محیط‌بان کرج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  گفت: ورودی پارک ایران کوچک و محیط بان برای هر نفر ۱۰ هزار تومان و باغ گل‌های پارک چمران هم برای هر نفر ۵ هزار تومان است.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو باهمگام با البرز با اشاره به اینکه بازدید از برخی از پارک‌های کرج مستلزم پرداخت ورودی از سوی گردشگران است، اظهار داشت: در حال حاضر بازدید از پارک محیط بان، ایران کوچک و باغ گل‌های پارک چمران مستلزم پرداخت ورودی است.

وی توضیح داد: ورودی پارک ایران کوچک و محیط بان برای هر نفر ۱۰ هزار تومان و باغ گل‌های پارک چمران هم برای هر نفر ۵ هزار تومان است.

وی افزود: البته در پارک حیات وحش مراجعه کنندگان با پرداخت این هزینه می‌توانند از امکاناتی مثل سافاری نیز استفاده کنند.

این مسئول اضافه کرد: برای احداث برخی از پارک‌های شهر اعتبار زیادی صرف شده و حفظ و نگهداری از آنها هم بسیار هزینه بر است و این مبلغی که از بازدیدکنندگان دریافت می‌شود بخش ناچیزی از این هزینه‌ها را جبران می‌کند.

بضاعتی پور گفت: از زمان بهره برداری از پارک ایران کوچک تا چند روز پیش، هزینه‌ای از بازدیدکنندگان دریافت نمی‌شد و اگر ببینیم که تا آخر سال شهروندان از این وضعیت ناراضی هستند و استقبال چندانی از این مجموعه نمی‌کنند، شرایط مجددا به شکل بازدید رایگان در می‌آید.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.