انتخابات چهار باغ با حضور حداکثری و اقبال عمومی همراه بود

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان چهارباغ با حضور حداکثری و اقبال عمومی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان چهارباغ اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان چهارباغ با حضور حداکثری و اقبال عمومی همراه بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان چهارباغ افزود:ارتقا بخش به شهرستان در مردم موجب رضایت و انگیزه مضاعف برای شرکت در انتخابات شده بود .

شمیرانی گفت : وحدت وانسجام،حضورحداکثری، نظم، آرامش و امنیت از شاخصه‌های اصلی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان چهارباغ بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان چهارباغ ۳۹٪ شرکت کنندگان در انتخابات جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال بودند افزود : تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور حداکثری با بیش از برپایی بیش ۱۲۰ جلسه و اقدام و راهبردی برگزار شده بود.

وی با اشاره به اینکه افزایش ۴۷ درصدی شعبه های اخذ رای در این شهرستان قابل توجه بوده است گفت : از پشتیبانی و حمایت های استاندار البرز و هماهنگی در ایجاد تعامل خوب هیات های نظارت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سطح شهرستان و استان تقدیر و تشکر می نماییم.

نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ بیان داشت : در این شهرستان خانم‌ها با ۴۸ ٪ و آقایان با ۵۲ ٪ مشارکت، حماسه آفریدند .

قدرت اله شمیرانی اظهار داشت :کل آرای ماخوذه در شهرستان چهارباغ در انتخابات شوراها ۵۰۲۱۱ و آرای صحیح ۴۷۹۷۵ رای بوده است .

به گفته سرپرست فرمانداری شهرستان چهارباغ وحدت و انسجام رمز موفقیت مردم ولایتمدار چهارباغ میباشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.