دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان چرخ‌های کشور را می‌چرخانند

مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان ( شهید سلطانی۳) کرج با تاکید بر اینکه تربیت دانش آموزان مقدم بر تعلیم است گفت: مدارس استعدادهای درخشان برترین مدرسه از لحاظ آموزشی هستند که دانش آموزان آن چرخ های کشور را می چرخانند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حسن چپردار در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شهید سلطانی۳ یکی از مدارس استعدادهای درخشان است که بابرنامه های اموزشی وپژوهشی متنوع برای ارائهٔ آموزش دانش‌آموزان بااستعداد برتردر کشور توسعه یافته است.سمپاد سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان است.

مدیر دبیرستان شهید سلطانی ۳ با اشاره به شعار سمپاد «هر نیاز کشور؛ یک سمپادی آماده اثرگذاری» اذعان کرد:ترجیح ما این است که بیشتر دانش آموزان در این مدارس درگیر فعالیت های پرورشی و مهارت آموزی باشند وی تصریح کرد: دانش‌آموزان این مدرسه از طریق آزمون هوش واستعدادتحلیلی در سطح کشورانتخاب می‌شوند.

چپردار تاکید کرد: فراینداموزش دراین مدارس باتلاش شبانه روزی اساتیدباتجربه ودانش اموزان بااستعداد،باسرعت وعمق بیشتری صورت می گیرد، دراین مدرسه درکناراموزش های متداول واجرای برنامه درسی ملی فعالیتهای پژوهشی والمپیاد ازاهمیت ویژه ای برخورداراست.

این مدیر مدرسه تصریح کرد: مدرسه سمپاد نظری درسه رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و انسانی وسمپادمهارتی دررشته شبکه و نرم افزار رایانه (کامپیوتر) فعال می باشد. این مسئول یاداورشدمدارس سمپاد از جمله شناخته شده ترین وموفق ترین مدارس در درزمینه اموزش،پژوهش والمپیاد هستند.

چپردار به موفقیتهای دانش آموزان مدرسه در المپیادها و کنکور اشاره کرد و گفت: افتخار آفرینان شهیدسلطانی۳در کنکور سال جاری دررشته ریاضی بیش از ۵۰ درصددر دانشگاه های دولتی تهران،۵۰درصد تجربی ها در رشته های پزشکی و ۵۰ درصد انسانی ها در دانشگاهای دولتی تهران قبول شدندوسایر دانش اموزان هم در دانشگاههای معتبر دولتی قبول شدند.

وی تصریح کرد: امسال دررشته شبکه نیز دورتبه تک رقمی وچندین رتبه دو وسه رقمی کسب شد ،همچنین امسال سه نفر از ۱۳ مدال اورالمپیادکشوری شهیدسلطانی۳ به المپیاد جهانی کامپیوتردرمصر واقتصاددرهنگ کنگ را یافتند ومدالهای رنگین جهانی کسب نمودند.

این مدیر مدرسه خاطرنشان کرد: دانش آموزان یا سرمایه‌های اجتماعی کشور،زمانی به شکوفایی فکری می رسند که معلمان و فرهنگیان بدون دغدغه، آینده سازان را به سمت کمال انسانی و تعالی فکری ترغیب و تشویق کنند و مسیر به شکلی ترسیم شود که سبقت علمی و فکری در جامعه هدف خودنمایی کند.

انتهای پیام/شراره کهنسال

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.