تزریق واکسن کرونا به سالمندان بالای ۷۵ سال در البرز آغاز شده است

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: جامعه هدف برای دریافت نوبت واکسن باید به سامانه کشوری ثبت نام واکسیناسیون به نشانی salamat.gov.ir مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز را ثبت کنند .

مهرداد بابایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه واکسیناسیون گروه‌های اولویت دار طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در حال انجام است، اظهار کرد: با پایان مرحله واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال، از دیروز واکسیناسیون سالمندان بالای ۷۵ سال آغاز شده است.

وی با بیان اینکه فرایند نوبت دهی و واکسیناسیون گروه‌های اولویت‌دار از طریق سامانه کشوری ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا انجام می‌شود، گفت: بنابراین ثبت اطلاعات افراد مذکور در این سامانه برای دریافت واکسن الزامی است.

بابایی افزود: جامعه هدف برای دریافت نوبت واکسن باید به سامانه ثبت نام واکسیناسیون  به نشانی  salamat.gov.ir  مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز را ثبت کنند .

به گفته این مسئول پس از ثبت نام در سامانه مذکور، در طی چند روز، زمان و محل تزریق واکسن از طریق پیامک به تلفن همراه فرد ثبت نام شده ارسال خواهد شد و اگر این اتفاق نیفتاد، متقاضی باید به دانشکده علوم پزشکی مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را ثبت کند.

سخنگوی ستاد گرونای استان توضیح داد: با شروع واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال، جاماندگان گروه قبلی یعنی افراد بالای ۸۰ سال هم می‌توانند تزریق واکسن داشته باشند و این طور نیست که دیگر به این افراد واکسنی ترزیق نشود.

وی با اشاره به رنگ بندی امروز استان ادامه داد: در حال حاضر به جز شهرستان‌های اشتهارد و طالقان هم که زرد هستند، وضعیت مابقی شهرستان‌ها نارنجی است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.