کمبود آب محمدشهر کرج مرتفع می‌شود

مدیرعامل آبفای البرز گفت: مشکل کم آبی و کمبود آب در برخی مناطق محمدشهر کرج با اتمام عملیات اجرایی پروژه‌های جدید آبرسانی برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حمیدرضا نامداری با اعلام این خبر گفت: همزمانی وقوع چند عامل همچون وجود انشعاب‌های غیر مجاز به خصوص در باغ ویلاها و پر کردن استخرها، نصب مستقیم پمپ روی شبکه توسط مشترکان، نداشتن پمپ و مخزن در بسیاری از واحدهای ساختمانی، ساخت و سازهای بی رویه و افزایش نرخ رشد و مهاجر پذیری منطقه و افزایش دما (مصرف بالا در پیک مصرف )،کاهش شدید آبدهی چاه ها و… از جمله عواملی بوده که موجب شده تا بخش‌هایی از محمدشهر با افت فشار یا قطع آب در بعضی از ساعات شبانه روز روبه رو شود.

وی در تشریح اقدامات لازم برای بهبود وضعیت و ایجاد شرایط پایدار تامین و توزیع آب محمد شهر افزود: حفر، تجهیز، بهسازی، افزایش عمق، کف شکنی و جابه جایی هشت حلقه چاه عمیق از اواخر سال قبل تا کنون در دست اقدام بوده است، به طوری که یک حلقه چاه جدید در خرداد ماه وارد مدار بهره برداری شد و مجوز دو حلقه چاه دیگر هم اخذ شده و به زودی حفر آنها آغاز می‌شود. همچنین طی یک هفته گذشته عمق چهار حلقه چاه را با افزودن لوله‌، به منظور بالا بردن آبدهی افزایش دادیم و جابه جایی یک حلقه چاه هم به زودی آغاز می شود.

وی عنوان کرد: رایزنی های لازم برای استفاده از چاه های کمکی شهرداری هم در حال انجام است و همچنین سه راه گیری  بر روی شبکه توزیع و انتقال و نصب یک پمپ بین راهی برای انتقال آب از بالا دست به بخش‌های مشکل دار محمدشهر هم صورت گرفت، ضمن اینکه تانکرهای آبرسانی برای استفاده مردم و نیز پر کردن مخازن ذخیره ساختمان ها هم در حال انجام است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.