مجموع جان باختگان بیماری کووید 19 در استان به 3444 نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز  گفت: طی24 ساعت گذشته 34 بیمار کووید 19 در استان البرز جان خود را از دست دادنده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به 3444 نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج حمد فتحی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان البرز اظهار داشت : متاسفانه مرگ و میر ناشی کرونا نسبت به روز گذشته در استان البرز روندی افزایشی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در   24 ساعت گذشته، 156 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شدنده اند، افزود: مجموع کل موارد بستری شامل  قطعی ، محتمل و مشکوک ، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز به  38 هزار و 760 نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان این که در حال حاضر تعداد 1048 نفر شامل موارد  قطعی ، محتمل و مشکوک ، در مراکز درمانی بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ، ابتلای 512 نفر به بیماری کووید 19، تا این تاریخ قطعی شده است.

فتحی با بیان اینکه  متاسفانه طی24 ساعت گذشته 34 بیمار کووید 19 در استان البرز جان خود را از دست دادند، ادامه داد: مجموع جان باختگان این بیماری در استان به 3444 نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان باید با قوت رعایت شود، تصریح کرد: در صورت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی احتمال ابتلای شهروندان قابل پیش بینی نیست.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.