601 دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان ساوجبلاغ کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج علیرضا شاهرضایی سرپرست توزیع برق شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به مصرف برق بالا توسط این دستگاه ها اظهار داشت: استفاده غیرمجاز از ماینرهای غیرمجاز نقش مؤثری در افزایش پیک بار در ماه‌های گرم سال داشته و این موضوع موجب تشدید خاموشی‌های ناشی از کمبود نیرو در سطح شهر در نتیجه منجر به نارضایتی مردم می شود.
وی ارزش تجهیزات جمع آوری شده را بیش از 180 میلیارد ریال عنوان کرد و در ادامه افزود: در محدوده آران به سمت زکی آباد تعداد 601 دستگاه رمزارز دیجیتال غیر مجاز پس از هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری واحد بازرسی، واحد حراست، حقوقی، کشف و جهت صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
وی در پایان از مردم شریف شهرستان ساوجبلاغ خواست به منظور جلوگیری از خسارات مالی به هیچ وجه از برق شبکه سراسری برای تولید رمز ارز استفاده نکنند و در صورت ادامه مصرف در هر ساعت از شبانه روز منتظر ورود نیروی انتظامی و جمع آوری و ضبط ماینر‌های خود باشند.
بر اساس این گزارش تولیدکنندگان رمز ارز می‌توانند با دریافت مجوز و درخواست انشعاب با تعرفه قانونی منطبق با نوع مصرف از حمایت قانون برخوردار باشند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام / شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.