۷۰ درصد از نیاز خانواده‌های تحت حمایت البرزی توسط خیرین تأمین می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: حدود هفتاد درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار که برآمده از فعالیت‌های بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در استان می‌باشد تأمین می‌شود.

محمد محمدی فرد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری همگام با البرزاز کرج، اظهار داشت: در راستای ایجاد تعامل بیشتر با نیکوکاران، مؤسسات خیریه و … جلسه‌ای با حضور هیات امنای باشگاه نیکوکاران و برخی از خیرین استان تشکیل شد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی این باشگاه شناسایی خیرین، حمایت مادی و معنوی در جهت بسترسازی و ایجاد جامعه خیرین است، افزود: باشگاه نیکوکاران به همت مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان تشکیل‌شده است که نوعی اتحادیه خیرین محسوب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز عنوان کرد: مشورت و هدایت خدمات‌رسانی بر اساس اولویت وبصورت هدفمند و موثر به نفع جمعیت‌های محروم استان از اهداف این باشگاه است.

محمدی فرد با تأکید بر اینکه شبکه خیر و احسان باید به دنبال توسعه هسته‌های مردمی باشد و از این ظرفیت بهره‌مند شود، بیان کرد:مهم‌ترین نقش باشگاه نیکوکاران، هماهنگی، همگرایی، هم‌راستایی و هم‌افزایی ظرفیت‌های مراکز نیکوکاری و نهادهای حمایتی در جهت اقدامات مشترک برای رفع نیازهای محرومین است.

وی ادامه داد: حدود هفتاد درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار که برآمده از فعالیت‌های بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در استان می‌باشد تأمین می‌شود.

 

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.