آبیک بر مدار خدمت و تلاش جهادی

شهردار آبیک از تلاش جهادی در حوزه شهری در آب یک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز دکتر دادخواه شهردار آبیک  ضمن تبریک مجدد سال نو اظهار داشت: در ایام نوروز شهرداری آبیک تلاش کرد تا بتواند فضای مناسبی را برای شهروندان و در استقبال از بهار طبیعت مهیا نماید.

وی افزود: نیروهای خدوم این شهرداری در ایام نوروز با ارایه خدمات به شهروندان و ایجاد نشاط و پاکیزگی هر چه بیشتر در سطح شهر تلاش کردند تا شهرمان، پرنشاط تر از گذشته میزبان بهار و مسافران نوروزی باشد.

وی ادامه داد: جمع آوری نخاله های ساختمانی، رنگ آمیزی جداول و پارک ها، گلکاری و کاشت نهال و درخت در نقاط مختلف شهر، نصب المان های شهری و … از جمله فعالیت هایی بوده که از بهمن و اسفندماه سال گذشته در طرح استقبال از بهار این شهرداری مورد انجام و برنامه ریزی قرار گرفت.

این مسوول تصریح کرد: پاکسازی و بهسازی کانال های سطح شهر، آسفالت و بهسازی معابر شهری را از دیگر فعالیت ها در این خصوص می توان برشمرد.

دادخواه با اظهار این مطلب که متاسفانه از سال های گذشته شهر در زمینه فضای سبز دچار فقر بوده افزود: تلاش ما بر این است تا بتوانیم فضای سبز زیباتری را برای شهروندان فراهم کنیم اما با توجه به بودجه های شهرداری در این زمینه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیاری داریم که تلاش خواهیم کرد در این زمینه با همتی مضاعف کمبودهای گذشته را جبران کنیم.

وی همچنین با اشاره به پروژه بازیگاه کودک و فضاهای اطراف و درون این محل گفت: تلاش خواهیم کرد در فازهای بعدی این پروژه فضایی مناسب را در اختیار شهروندان قرار دهیم تا شهروندان برای رقع نیازهای خود در این بخش مجبور نباشند به شهرهای همجوار مراجعه کنند.

شهردار آبیک عنوان کرد: تمام تلاش ما در شهرداری و شورای اسلامی بر این است تا بتوانیم سیما و منظر شهری را بهبود بخشیده و کمک کنیم تا شهر آبیک رنگ و روی تازه ای را به خود ببیند.

عباس دادخواه بیان کرد: موضوع نور و روشنایی در میادین و بلوارها و در بسیاری از معابر شهری نیز همچون دیگر مشکلات شهر در بسیاری از نقاط آبیک به چشم می خورد که بهبود مستمر و متناوب و رفع مشکلات این بخش همواره در دستور کار شهرداری قرار دارد و بسیاری از معابر و میادین شهر هم اکنون از روشنایی کافی برخوردارند.

وی در بخشی دیگر تصریح کرد: ایجاد پارک در برخی از مناطق شهر از جمله محله فردوس با همت واحد عمران شهرداری در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بتوانیم امکانات لازم را بر اساس نیازهای هر منطقه و محله مورد انجام و برنامه ریزی قرار دهیم.

وی در آخر گفت: تلاش خواهیم کرد در وقت خدمتگزاری به عنوان خادم مردم خدمات کلیدی و موثری ارایه دهیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.