اعزام 3هزار نفر از ایثارگران البرزی به عتبات عالیات

در مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، رئیس و اعضای ستاد عتبات سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر و نمایندگان بانک دی تفاهم نامه‌ای در راستای اعزام هزار نفر از ایثارگران البرزی به همراه خانواده‌های این عزیزان به عتبات عالیات به امضاء طرفین رسید.

سلیمان رستمیان در گفت وگو با خبرنگار همگام با البرز اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای دستور جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای اعزام 30 هزار نفر از ایثارگران کشور به عتبات عالیات فی‌مابین سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر منعقدشده است.
وی افزود: در این قرارداد تسهیلات قرض‌الحسنه به ایثارگران تعلق خواهد گرفت و هزار نفر از والدین و همسران شهدا به همراه آزادگان و جانبازان و همسران آنان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: انعقاد این تفاهم‌نامه خدمتی ارزشمند به ایثارگران است که به‌منظور برنامه‌ریزی جهت سهولت ثبت‌نام و اعزام ایثارگران به عتبات عالیات منعقدشده است.
گفتنی است این تفاهم‌نامه طی جلسه ای در 6 بند به امضای طرفین رسید.

پایگاه خبری استان البرز
انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.