سامانه کرج من برای اولین بار در بین کلانشهرهای کشور، راه اندازی شد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج گفت: برای نخستین بار در بین کلانشهرهای کشور، تمام خدمات عمرانی ، اداری ، ترافیکی و فعالیت های عمومی شهر کرج از طریق سامانه الکترونیکی، هوشمندسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز  سعید حق شناس امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه در این سازمان برگزار شد،اظهار داشت: سامانه «کرج من » به عنوان درگاه الکترونیکی مدیریت شهری کرج آماده خدمات دهی و تعامل دوسویه با شهروندان بوده است.

وی افزود: با استفاده از این سامانه امکان پرداخت عوارض نوسازی، اصناف، درآمد، خودرو، مشاهده ملک و سوابق پرداختی آن‌ها و تمامی امور مربوط به شهرسازی برای شهروندان فراهم شده است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج بیان کرد: مهم‌ترین خدمات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات راه اندازی سامانه کرج من است.

وی ادامه داد: براین اساس مدیریت شهری کرج در راستای خدمات یکپارچه الکترونیکی به شهروندان، توسعه خدمات غیر حضوری و کاهش سفرهای درون شهری اقدام به تحقق این مهم کرده است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج درباره اقدامات مطلوب این دستگاه در کشور تصریح کرد: کرج اولین کلان‌شهری است که به درگاه خدمات دولت الکترونیک متصل شده و پس از آن چند شهر دیگر نیز به این خدمات متصل شدند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.