۶ مرکز غیرمجاز زیبایی در البرز پلمب شد

دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد: با حضور به موقع کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز شش مرکز غیر مجاز ارایه دهنده خدمات درمانی و زیبایی در البرز شناسایی و پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد: در پی بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان و همچنین شکایات واصله از سامانه رسیدگی به شکایات ، شش مرکز که توسط افراد غیرپزشک و فاقد صلاحیت راه‌اندازی و به انجام امور زیبایی و دخالت در کارهای تخصصی پزشکی مبادرت می‌ورزیدند، شناسایی و پس از طی مراحل قانونی پلمب و پرونده‌های مربوطه به مراجع قضائی ارجاع شد.

بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، استفاده از هرگونه تجهیزات و دستگاه‌های درمانی بدون اخذ مجوزهای قانونی ممنوع بوده و هیچ شخصی نمی‌تواند بدون داشتن تخصص و اخذ مجوزهای مربوطه از این دستگاه‌ها برای درمان بیماران استفاده کند.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز با تاکید بر اینکه مردم اقداماتی همچون لیزر درمانی و سایر درمان‌های مرتبط با پوست و مو و طب سنتی (ایرانی) را در مراکز پزشکی دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی انجام دهند، ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیرمجاز، موضوع را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع داده و یا به صورت حضوری موارد را به کارشناسان نظارت بر درمان گزارش دهند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.