مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز به نظرآباد سفر کرد

در سفر یکروزه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ضمن بازدید از دو مجموعه تولیدی در شهرک صنعتی نظرآباد، در دیدار مردمی پاسخگویی در خواست های آنان بود.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ظهر امروز با حضور در دو مجموعه تولیدی مواد غذایی و دارویی در شهرک صنعتی نظرآباد، مسائل مربوط به طرح توسعه این دو واحد تولیدی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

عبدالله دارایی پس از بازدید از بخش های مختلف واحد تولید مواد غذایی و دارویی به محل ملاقات مردمی خود در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان نظرآباد بازگشت و از ساعت ۱۳ لغایت ۱۷ پاسخگوی مراجعان بود.

در این دیدار که شامل درخواست هایی درباره ی اشتغال، تسهیلات و اعتبارات حمایتی از مشاغل و تعاونی‌ها، دعاوی کارگری و کارفرمایی و موضوعات مربوط به آراء صادره توسط هیات های تشخیص و حل اختلاف و همچنین جلسه با تعاونی های مسکن، مصرف تعاونی کشاورزی پرداخت.

در این دیدار دو موسسه کاریابی و تعدادی از اعضای هیات های تشخیص و حل اختلاف کارگری و کارفرمایی و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان نظرآباد با حضور کارشناسان مربوطه این اداره در کنار مدیر کل پاسخگویی موضوعات و درخواست‌های مردمی بودند.

عبدالله دارایی هدف از برگزاری دیدارهای مردمی خود و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی را، در راستای حضور مستقیم مدیران در میان مردم قلمداد کرد و گفت: در سفرهای خود به شهرستان های تابعه استان اولویت های حل مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و همچنین درخواست های مردم در فضایی صمیمی و کارشناسانه دنبال می‌کنیم و باید بستر آسانی را برای دسترسی مردم به خادمان خود در شهرستان ها فراهم کنیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.