پیمانکار بیمارستان فردیس با جدیت بیشتری کار کند

موانع پیشرفت و تکمیل پروژه‌های بیمارستانی استان با حضور نماینده عالی دولت در استان البرز بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز مجتبی عبداللهی در این جلسه که روز شنبه ۲۵ تیرماه برگزار شد، به بررسی موانع پیشرفت پروژه‌ها و اتخاذ تدابیر لازم برای حل آنها پرداخته می‌شود، از مدیران مربوطه خواست که با انگیزه و تعهد و دلسوزی بیشتری وارد عمل شوند.

وی ضمن بررسی پروژه‌های بیمارستان فردیس و تعیین ضرب الاجل برای پیمانکار، ادامه داد: تاکنون با همراهی فرماندار و شهردار فردیس و مدیران مربوطه نهایت همراهی را داشته ‎ایم و انتظار می رود که پیمانکار با جدیت بیشتری تعهدات خود را اجرایی کند.

عبداللهی در خصوص پروژه بیمارستان کمالشهر، گفت: از شهرداری و شورای اسلامی شهر کمالشهر این انتظار وجود دارد که تا زمان تخصیص اعتبار از محل سفر رییس جمهور محترم به استان، تا جای ممکن نسبت به پیشبرد امور و همکاری با پیمانکار اقدام کنند.

وی افزود: بیمارستان کمالشهر مورد توجه ویژه رییس جمهور محترم است و با توجه به نیاز منطقه و مطالبه مردم باید در زمان مقرر تکمیل شود.

استاندار البرز گفت: بیمارستان به‌آفرین نیز با همت بخش خصوصی در شرف تکمیل و بهره برداری است و بخش کوچکی از امور آن باقی مانده که باید با توجه شهرداری فردیس، حل شود.

وی افزود: بیمارستان خصوصی آرام در کرج نیز در مراحل پایانی قرار دارد و ظرف روزهای آینده بهره برداری می شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.