انسولین داخلی تا پایان مرداد به تولید می‌رسد

نماینده مردم طالقان نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی از وعده مسرت بخش تولید انسولین برای اولین بار در کشور، توسط بخش خصوصی در شهرستان نظرآباد، تا پایان مرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری همگام با البرز از کرج علی حدادی، نماینده مردم طالقان نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس  شورای اسلامی  در حاشیه بازدید میدانی از بخش بالاطالقان، گفت: پروژه گازرسانی بالاطالقان تا پایان شهریورماه به اتمام خواهد رسید.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد ،طالقان افزود: بازدیدهای میدانی از روستاها با هدف تصمیمگیری آگاهانه برای رفع مشکلات مردم صورت می‌گیرد.

حدادی ضمن اشاره به این موضوع که پیگیری مطالبات مردم از تریبون مجلس، از وظایف نمایندگان است بیان کرد: طی ۱۴ ماه گذشته، بنده ۹۱ دقیقه صحبت و تذکر از تریبون مجلس داشته‌ام و سعی بر این بوده تا مطالبات مردم را پیگیری کنیم.

وی در ادامه افزود: یکی از تذکرات در خصوص جاده هشتگرد به طالقان بود که ضمن بیان این مطلب که جانمایی این جاده به درستی انجام نشده بود، اما با توجه به هزینه‌های هنگفتی که این پروژه به‌ دنبال داشته و تعدادسال‌هایی که این پروژه در حال انجام بوده است، بناشد که در ایمن سازی و رفع مشکلات و خطرهای این جاده نهایت دقت و بررسی علمی و کارشناسی‌های تخصصی صورت گیزد.

وی یادآور شد: با پیگیری‌هایی که در جذب اعتبارات ازوزارت نفت داشتیم، گازرسانی تعدادی  روستای طالقان  تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

حدادی ضمن اشاره به بودجه۱۴۰۰ و ایرادات آن از جمله اعداد و ارقام پنهان و ابهامات زیاد در آن اظهار کرد: به رغم ظرفیت‌های عظیم صنعتی و کشاورزی و خصوصا در بخش پزشکی و دارویی ِدر استان البرز  در این لایحه، بودجه مناسبی برای استان البرز درنظر گرفته نشده بود که با رد و اصلاح آن توانستیم ضمن دفاع از بودجه کل کشور از بودجه این استان دفاع و بخشی از کمبودها را جبران نماییم.

در پایان همچنین، حدادی از تولید انسولین برای اولین بار در کشور، توسط بخش خصوصی در شهرستان نظرآباد، تا پایان مرداد خبر داد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.