برنامه‌های تبلیغات اسلامی البرز در عید غدیر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز برنامه‌های این سازمان برای عید غدیر خم را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق روز شنبه ۲۵ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع برای عید غدیر خم ۱۵ عنوان برنامه توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز طراحی شده که با همراهی کانون‌ها، هیئات، مساجد و نهادهای همسو به صورت مشارکتی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به بخشی از این برنامه‌ها تصریح کرد:  اطعام علوی یکی از مهترین این برنامه‌ها است که طی آن ۵۰۰ هزار پرس غذا توسط ایستگاه‌های صلواتی، مواکب و گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد:  فضاسازی شهر توسط نهادها و ارگانهای مختلف، پویش هر خانه یک پرچم و تزئین معابر با ریسه و چراغانی خیابان‌ها بخش دیگری از این اقدامات است.

ولایی‌برحق با بیان اینکه دیگر برنامه مد نظر جشن نگین ولایت است، گفت: این برنامه توسط مساجد، کانون‌ها و هیئات به صورت محله‌ای برگزار می‌شود که در این راستا یک هزار جشن پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: برنامه دیگر مواسات علوی است که با وجود کاهش کرونا اما هنوز توسط گروه‌های جهادی در حال اجر است و در قالب آن بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: برنامه بعدی نغمه‌های علوی است که در قالب آن تولیدات رسانه‌ای این اداره‌کل و مجموعه‌ها و کانون‌های همسو درباره عید غدیر خم توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: ایستگاه‌های علوی دیگر برنامه است که در این قالب ۵۰۰ موکب برپا خواهد شد و اقدام به پخش نواهای علوی، پذیرایی فرهنگی و اطعام می‌کند.

ولایی‌برحق خاطرنشان کرد: دیدار با سادات برنامه دیگری است که در این قالب ۱۰۰ تجمع سادات به صورت منطقه‌ای و ۱۰ تجمع بزرگ سادات در مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سه تجمع در کرج برگزار می‌شود، گفت: اولین تجمع در بلوار امامزاده حسن (ع) تا مصلی در صبح عید غدیر، تجمع دوم در خیابان رجایی‌شهر در صبح غدیر و سومین تجمع در شب عید غدیر در امامزاده محمد (ع) برگزار می‌شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/ شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.