تفاهم‌نامه ۸ میلیارد تومانی مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها و کمیته امداد

تفاهم‌نامه اعطای ۸ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به خانواده زندانیان و سایر نیازمندان البرزی بین مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضاء رسید.

به گزارش همگام با البرز محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد بابیان اینکه تعامل و هم‌افزایی توان کمک به نیازمندان را بیشتر کرده و این خدمات را هدفمند می‌کند گفت: تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه با مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها مجموعاً به مبلغ ۸ میلیارد تومان به امضاء رسید.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به نقش پررنگ مراکز نیکوکاری در خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه گفت : مرکز نیکوکاری شهدای زندان ها که ذیل اداره کل سازمان زندان های استان البرز تشکیل گردیده طی این سالها خدمات گسترده ای در زمینه های مختلف معیشتی ، اشتغال ، تسهیلات و … به خانواده های زندانیان نیازمند ارائه داده است .

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه ۴ میلیارد تومان آورده مرکز نیکوکاری و ۴ میلیارد تومان آورده کمیته امداد می‌باشد که نزد صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری شده و از این طریق کارسازی خواهد شد.

محمدی فرد با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه یکی از خدمات قابل‌توجه این نهاد به نیازمندان می‌باشد گفت: وام‌های اعطایی در این تفاهم‌نامه شامل تسهیلات ودیعه مسکن و کارگشایی می‌باشد که جامعه هدف مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها و این نهاد را پوشش خواهد داد.

وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از خیران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار، افزود: نیکوکاران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار و سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت می‌توانند وجوه خود را به شماره کارت مجازی صندوق امداد ولایت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۸۲۴۱ پرداخت کنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.