مشکلی در توزیع گازوئیل نداریم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: تمامی خودروهایی که دارای کارت شخصی نفتگاز هستند می‌توانند در ۳۱ جایگاه‌ استان سوخت گیری انجام دهند که از این بین ۹ جایگاه نیز دارای کارت سوخت اضطرار هستند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز مجتبی دلبری با اشاره به اینکه توزیع نفتگاز در جایگاه‌های البرز توقفی نداشته است، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۱ جایگاه توزیع نفتگاز در البرز به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و هیچ مشکلی در توزیع وجود ندارد.

وی ادامه داد: تمامی خودروهایی که دارای کارت شخصی نفتگاز هستند می‌توانند در این جایگاه‌ها سوخت گیری انجام دهند که از این بین ۹ جایگاه نیز دارای کارت سوخت اضطرار هستند.

وی افزود: رانندگان خودروهای نفتگاز سوز کارت سوخت اضطرار را در شرایط خاص مانند ترانزیتی بودن مسیر برای استفاده از ناوگان خارجی، در انتظار دریافت کارت سوخت شخصی، شرایط بحران و اختلالات احتمالی طبیعی و غیر طبیعی و نیز عدم شارژ سوخت در کارت خودرو متناسب با عملکرد می توانند استفاده کنند.

دلبری گفت: سهمیه خودروهای برون شهری براساس ارسال صورت وضعیت عملکرد توسط سازمان راهداری کل کشور انجام می‌گردد و رانندگان می‌توانند عملکرد خود را در سامانه www.smartcard.rmto.ir مشاهده کنند.

این مسئول از رانندگان خودروهای درون شهری خواست در سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری و حومه به آدرس  www.utcms.ir ثبت نام کرده و نسبت به اخذ پروانه فعالیت از شهرداری اقدام و پروانه فعالیت را بصورت سالیانه تمدید کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود به با اشاره به اینکه طی شش ماه گذشته ۵۶۰۰ کارت سوخت جا مانده در جایگاه‌های البرز امحاء شد، توضیح داد: کارت‌های امحاء شده به دلیل جاماندن در جایگاه‌های عرضه سوخت و عدم پیگیری از طرف مالکین خودروها باطل شده‌اند.

دلبری اضافه کرد: با توجه به هزینه بر و زمانبر بودن درخواست صدور مجدد کارت سوخت، همشهریان می‌توانند پس از بررسی و اطمینان از جاماندن کارت‌های سوخت در جایگاه‌های سطح استان البرز با در دست داشتن مدارک شناسایی تا ۲۰ روز به جایگاه مورد نظر و پس از آن به مدت ۱۰ روز به نواحی سه گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز (کرج، ساوجبلاغ و نسا) مراجعه و کارت سوخت خود را دریافت کنند.

دلبری افزود: کارت‌های جامانده پس از زمان‌های اشاره شده جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده غیر فعال و تراشه آنها امحاء می‌شوند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.