۳۴۰ میلیاردی مراکز نیکوکاری البرز به محرومان استان کمک کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز از کمک ۳۴۰ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری استان به محرومان در سه ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز رضا لشینی در جمع خبرنگاران استان البرز با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری پایگاه‌های مردمی توسعه خیر و احسان در سطح استان هستند گفت: مراکز نیکوکاری استان البرز ضمن برقراری ارتباط با خیران و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های محلی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) البرز و سایر نیازمندان در زمینه‌های معیشتی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه توسعه ابعاد اجتماعی و مردمی از جمله اهداف اصلی این نهاد است گفت افزود: ۳۹۲ مرکز نیکوکاری ۳۴۰ میلیارد  تومان به مددجویان کمیته امداد امام (ره) البرز و سایر نیازمندان خدمت ارائه کردند.

لشینی با اشاره به نقش مهم مراکز نیکوکاری در رفع مشکلات معیشتی مددجویان و نیازمندان البرزی گفت: ارائه خدمات متنوع اجتماعی به محرومان، متناسب با نوع فعالیت هر مرکز نیکوکاری و همچنین ارائه خدمات معیشتی در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان، اشتغال و اعطای سبد کالا به مددجویان و نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران مجموعه‌ای از فعالیت‌های خیر و احسان در این مراکز را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) ۳۹۲ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، نیازمندان را یاری کنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.