شهرداری کرج امنیتِ کارگران و پاکبانان را تأمین کند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: در ماه‌های گذشته چهار کارگر خدمات شهری نیز دچار سانحه شده و فوت شدند که درباره امنیت کارگران باید چاره اندیشی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز سیدمرتضی اعتصامی با تاسف از فوت چند پاکبان خدمات شهری  طی چند ماه اخیر در کرج، اظهار داشت : برای حفاظت از جان کارگران  معاونت خدمات شهری باید راهکاری مناسب اتخاذ کند.

وی افزود: در ماه‌های گذشته چهار کارگر خدمات شهری نیز دچار سانحه شده و فوت شدند که در خصوص امنیت کارگران باید چاره اندیشی کنیم.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه همه کارگران باید به وسایل ایمنی مجهز شوند، بیان کرد:   در خیابان‌های اصلی برای تمیز کردن از خودروهای مکانیزه استفاده گردد تا تصادفات و سوانح به حداقل برسد.

اعتصامی تاکید کرد: قطعا در این زمینه باید قصور پیمانکار مشخص شود  و حتما این مسئله پیگیری خواهد شد در این راستا منتظر گزارش کامل از ناظر هستیم تا اقدامات بعدی را انجام دهیم.

وی بهبود محیط زیست شهری و ارتقای کیفی و کمی خدمات شهری را الگویی برای کیفیت زندگی شهروندان دانست و یادآور شد: برخی خدمات که از سوی شهرداری به شهروندان ارایه می شود ملموس نبوده و از نزدیک قابلیت حس کردن را ندارند اما فعالیت کارگران در عرصه های مختلف به ویژه عرصه فضای سبز شهری و نظافت معابر و زیبا سازی شهر انجام می دهند برای شهروندان قابل لمس است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شور ای اسلامی شهر کرج بیان کرد: نظارت بر قراردادهای رفت و روب مناطق ،بررسی و ارائه گزارش در خصوص حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری شامل هرس و کاشت و آبیاری و نگهداری و طرح استقبال از بهار در کمیسیون سلامت ومحیط زیست بررسی و ارائه گزارش شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.