ایجاد شهرک دانش بنیان در البرز

رئیس پارک علم وفناوری البرز با بیان این که پارک ها نقطه اتصال صنعت و دانشگاه هستند، گفت: از آنجا که دولت می بایست در شرایط فعلی راه های جدیدی را برای تقویت اقتصاد و رشد پیدا کند، پارک های علم وفناوری در این زمینه می توانند نقش حیاتی ایفا کنند

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز ظهر امروز مهدی عباسی  در حاشیه بازدید استاندار محترم البرز از مجموعه پارک ، اظهار داشت: آشنایی استاندار محترم با دستاوردهای شرکت های دانش بنیان البرز یکی از اهداف مجموعه پارک در پی این بازدید بود تا بتوان با توجه به پتانسیل وظرفیت علمی و دانشی فناوران، تسهیلات بهتری را درراستای توسعه اقتصادی کشور بر مبنای ارتقا سطح کیفی حوزه فناوری و دانش بنیان داشته باشیم.

رئیس پارک علم وفناوری البرز در ادامه، البرز را قطب علم وفناوری معرفی کرد و افزود: ایجاد یک “قطب علمی” در زمینه‌های خاص، یک فضای سودمند و متقابل را فراهم می‌کند که به کسب‌وکارها و افراد امکان شکوفایی دهد. که دراین خصوص پارک البرز با توجه به توانمندی و ظرفیت بالایی که دارد به راحتی می تواند این موقعیت را نه تنها در استان بلکه در کشور نیز فراهم آورد.

این مقام مسئول در پارک علم وفناوری البرزبا بیان این که، پارک ها نقطه اتصال صنعت و دانشگاه هستند، تصریح کرد: از آنجا که دولت می بایست در شرایط فعلی راه های جدیدی را برای تقویت اقتصاد و رشد پیدا کند، پارک های علم وفناوری در این زمینه می توانند نقش حیاتی ایفا کنند.

وی افزود: به همین جهت، پارک‌های علمی ثابت کرده‌اند که می‌توانند ایده‌های نوآورانه را به محصولات و خدمات تجاری تبدیل کنند.

عباسی خاطرنشان کرد: دو پروژه مهم ایجاد شهرک دانش بنیان استان وتکمیل ساختمان فاز 2 شهید سلیمانی( با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان ) از جمله دستاوردی بود که منتج به قول مساعدت و تزریق اعتبار از سوی استاندارمحترم دراین بازدید شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.