اهدا بیش از 400 سری جهیزیه به نوعروسان البرزی

از ابتدای سال تا کنون بیش از ۴۰۰ سری جهیزیه به ارزش 8 میلیارد و 8۰۰ میلیون تومان به نوعروسان مورد حمایت کمیته امداد استان البرز اهدا شده است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد محمدی فرد البرز با اشاره به اینکه تسهیل شرایط ازدواج آسان جوانان دردستورکار کمیته امداد می‌باشد اظهار داشت: با تخصیص اعتباری بیش از 8 میلیارد و 8۰۰ میلیون تومان، 400 سری جهیزیه به نوعروسان مورد حمایت کمیته امداد البرز فراهم گردیده است.

وی افزود : در این مرحله تحت عنوان “شکرانه همدلی” ۱۰۷ سری جهیزیه در استان توزیع خواهد شد که به صورت نمادین در شب میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به صورت نمادین 30 سری جهیزیه در مصلی کرج به این عزیزان اهدا می شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان اینکه در تهیه جهیزیه سعی در برطرف نمودن نیاز اقلام ضروری نوعروسان محترم می‌باشد، عنوان کرد: هر سری جهیزیه شامل تلویزیون، ماشین لباسشویی،جاروبرقی، یخچال فریزر و اجاق گاز به ارزش ۲۲ میلیون تومان می‌باشد.

محمدی فرد با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در استان البرز گفت: خیرین و نیکوکاران عزیز که قصد مشارکت در این طرح خداپسندانه را دارند می‌توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری و یا ادارات کمیته امداد نسبت به مشارکت در تامین جهیزیه اقدام نمایند.همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ جهت واریز کمک های نقدی خیرین ونیکوکاران محترم درنظر گرفته شده است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.