مدیران استان از تمامی اختیارات خود برای حل مشکلات مردم استفاده کنند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در هر پست و مسئولیتی که هستیم، وظیفه ای جز اتخاذ تدبیر برای حل مشکلات مردم نداریم و باید از تمامی اختیارات خود در این راستا استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز مجتبی عبداللهی در جلسه شورای معاونین استانداری و فرمانداران استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام ماه رجب و تبریک ولادت امام محمد باقر (ع)، اظهار داشت: ستاد ازدواج جوانان در شهرستان های استان نیز تشکیل شود و فرمانداران با توجه ویژه برای این امر ورود کنند.

وی افزود: ایجاد بسترهای اشتغال و تامین مسکن جوانان از مهمترین برنامه های فرمانداران در استان باشد و گزارش دقیقی از روند اقدامات در این خصوص ارائه دهند.

عبداللهی گفت: معاونین و فرمانداران بر امور حوزه های خود تسلط و اشراف داشته باشند و برای حل موضوعات، چاره اندیشی کنند. وی افزود: رسیدگی به مسائل شهرک های صنعتی و ایجاد تسهیلات بویژه در حوزه زیرساخت ها برای اشتغالزایی و تولید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: فرمانداران به اختیارات خود آگاه باشند و تعامل خود را با مدیران استان افزایش دهند و مسائل حوزه خود را از این طریق حل و فصل کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه گلخانه ها در استان، فرمانداران را موظف کرد که همراهی لازم را با سرمایه گذاران و کشاورزان برای تغییر نوع کشت از سنتی و به دانش بنیان داشته باشند.

عبداللهی کسب رضایتمندی مردم را مهمترین وظیفه مدیران دانست و از فرمانداران خواست تا با بسیج مجموعه مدیران استانی و شهرستانی برای این امر مهم اقدام کنند.

وی در پایان با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دقیق برای گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از معاونان استانداری و فرمانداران خواست تا با محوریت مردم و تعامل مدیران، نسبت به برپایی جشن ها، تبیین گری و آگاهی بخشی از کارآمدی نظام و دستاوردهای انقلاب اقدام کنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.