تمامی دستگاه‌های استان باید ملاقات های مردمی را به صورت مستمر و منظم در دستور برنامه های خود قرار دهند

استاندار البرز از راه اندازی قرارگاه اجتماعی برای مقابله با معضلات اجتماعی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرحج  مجتبی عبداللهی در جلسه شورای اداری استان که امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه باید نقاظ ضعف استان پوشش داده شود و مسائل و مشکلات حل شوند، اظهارداشت: باید از سوی سازمان مدیریت برنامه‌ریزی البرز برنامه‌ای عملیاتی و تحولی جهت توسعه استان برای سال 1401 تدوین شود.

وی افزود: امید است با تلاش‌های شبانه روزی، انسجام، وحدت و همدلی مجموعه دستگاه‌ها و مدیران استان با نگاه ایجاد تحول و کسب رضایتمندی مردم  ولایتمدار و شریف البرز، برنامه ریزی و اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: برای نیل به اهداف توسعه پایدار و رسیدن به وضعیت مطلوب در استان در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف نیازمند برنامه‌ریزی تحول گرایانه هستیم.

وی با بیان اینکه حکمرانی مطلوب با شفاف سازی، مسئولیت پذیری و پاسخگویی محقق می‌شود، افزود: شاخص‌های توسعه، آموزش، بهداشت و درآمد است که باید در این رابطه برنامه محور وارد میدان شویم.

استاندار البرز گفت: مدیران باید از روابط خود در سطح ملی و همچنین با فعالان اقتصادی درصدد تسریع در پیشرفت و آبادانی استان اقدام کنند.

وی افزود: به طور قطع مسئولان باید به صورت شبانه روزی تلاش کنند و مردم در آرامش و رفاه باشند.

عبداللهی گفت: استان باید سند جامع و عملیاتی در جهت مقابله با بحران داشته باشد چراکه غافلگیری در این شرایط جایز نیست.

وی با تاکید بر اینکه البرز باید در ابعاد مختلف به الگویی برای سایر استان‌های کشور تبدیل شود، افزود: بزودی قرارگاه اجتماعی با محوریت مردم و تمامی دستگاه های اجرایی برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین استان تشکیل می شود چراکه حاشیه نشینی ناهنجاری های اجتماعی ایجاد می کند.

استاندار البرز گفت: تمامی دستگاه‌های استان باید ملاقات های مردمی را به صورت مستمر و منظم در دستور برنامه های خود قرار دهند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.