طرحی امنیتی جاده آتشگاه و جاده‌ای که از این مسیر به سمت برغان منشعب می‌شود به زودی اجرایی می شود

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز گفت: با اصلاح هندسی برخی معابر، مسدود کردن برخی از مسیرها و هزینه بر کردن دور دور، طی ماه‌های گذشته این مشکل تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج سرهنگ یدالله رنجبرپور با اشاره به اینکه با تمهیدات اندیشیده شده دور دورهای شبانه در برخی معابر و خیابان‌های استان به حداقل ممکن رسیده، اظهار داشت: با اصلاح هندسی برخی معابر، مسدود کردن برخی از مسیرها و هزینه بر کردن دور دور، طی ماه‌های گذشته این مشکل تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: شاید برخی از شهروندان از این گلایه داشته باشند که چرا برخی مسیرهای ترددی در معابری که بیشترین دور دور در آنها انجام می شود، مسدود شده که در توضیح باید گفت؛ حفظ آرامش و امنیت شهروندان از هر چیزی مهمتر است و مردم باید در این خصوص صبور باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به گلایه تعدادی از شهروندان در خصوص ایجاد مزاحمت برخی در مسیر جاده آتشگاه، توضیح داد: جاده آتشگاه و جاده‌ای که از این مسیر به سمت برغان منشعب می‌شود به نوعی به پاتوق صاحبان خودروهای آفرود، موتورسیکلت سواران سنگین و … تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در ساعات روز امکان تردد این خودروها در سطح شهر وجود ندارد، در ساعات آخر روز علاقه مندان به این نوع تفریحات به سمت جاده آتشگاه حرکت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: به دنبال اجرای طرحی امنیتی در این محدوده هستیم تا گلایه شهروندان در این خصوص به حداقل برسد.

سرهنگ رنجبرپور تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هر کس بخواهد آرامش عمومی را به خطر بیندازد، برخورد قانونی لازم را بدون هیچ اغماضی صورت می دهیم.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز گفت: مردم در صورت مشاهده مواردی که امنیت عمومی را به خطر می اندازد، با ۱۹۷ تماس بگیرند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.