قبل از بارندگی به داد زیر گذر بلوار ماهان برسید

عضو شورای شهر کرج گفت: زیرگذر بلوار ماهان بامشکل  بزرگی مواجه است و مطالعات اولیه به قدری ضعیف بوده است که روگذر تبدیل به  زیر گذر شده است.

مریم قهرمانی صارم در گفت وگو با خبرنگار همگام با البرز اظهار داشت: یکی از بزرگترین دغدقه های مردم کرج راه اندازی مترو است که متاسفانه در سنوات گذشته با نبود درایت کافی ونا پخته بودن این طرح فعلا با بودجه فعلی قابل حل نیست.

وی با اشاره به اینکه هزاروصد میلیارد تومن بودجه برای راه اندازی مترو شهید سلطانی نیاز است، گفت: طبق گفته ها 3 ایستگاه مترودر کرج  به اتمام رسیده  اما کامل نا پخته وبدون کارشناسی بوده است.

 

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه پروژه بزرگراه شمالی یکی از بزرگترین پروژه های البرز محسوب می شود و عوارض آن به  حساب شهرداری کرج واریز می شود، عنوان کرد: بسیاری ازاستانهای دیگر از این بزرگراه استفاده می کنند و این خود مزیت بسیار مهمی تلقی می شود همچنین بار ترافیکی کرج را نیز کاهش می دهد.

وی با بیان اینکه ما باید تمرکز خود را روی یکی ، دو پروژه مهم بگذاریم و کار کارشناسی درست انجام دهیم تا شهر  و مردم ضرر نکنند، گفت: در حال حاضر  زیرگذر بلوار ماهان بامشکل  بزرگی مواجه است و مطالعات اولیه به قدری ضعیف بوده است که روگذر تبدیل به  زیر گذر شده است.

قهرمانی صارم با اشاره به اینکه این پزوژه  در حال حاضر پیوست اجتماعی ندارد و مسیری که مصدود شده است مسیر جایگزین ندارد،ادامه داد: اگر عیب و نقص های این پروژه تا اواخر مهر ماه گرفته نشود با اولین بارشدچار بحران جدی خواهیم شد.

وی در پایان گفت دو پروژه بزرگراه شمالیو بلوار ماهان جزو اصلیترین پروزه ای شهر به شمار می رود و باید مورد توجه قرار گیرد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.