8 زندانی زن بابت جرایم مالی در زندانهای البرز زندانی هستد

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز گفت: در6 ماهه اول سال جاری 260 زندانی غیر عمد آزاد و به آغوشگرم خانواده بازگشته اند.

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز: در6 ماهه اول سال جاری 260 زندانی غیر عمد آزاد و به آغوشگرم خانواده بازگشته اند.

وی با اشاره به اینکه بدهی این افراد  157 میلیار تومان بوده است و با گذشت شاکی و کمک ستاد دیه استان البرز این افراد آزاد شده اند، افزود: در حال حاضر 171 نفر زندانی در استان وجود دارد که 8 نفر آنها خانم و6 نفرزندانی دیه 40 نفر مهریه و 120 نفر بدهکاران مالی هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز عنوان کرد: 12 نفر از 171 نفر زندانیان غیر عمد استان البرزآزاد و به مناسبت هفته دفاع مقدس به آغوش گرم خانواده های خود بر می گردند.

مقدسی با بیان اینکه اداره کل زندانها یک واحدی به نام  مراقبت بعد از خروج برای زندانیان آزاد شده دارد، گفت: زندانیانی که آزاد می شوند و شغلی ندارند  از طرف این نهاد تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته می شود تا با آن اشتغال زایی کنند یا در مراکزی که قبلا پیشنهاد شده  شروع به کار می کنند.

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز خاطرنشان کرد: زندانیانی که در ارتباط با ستاد دیه هستند محکومین جرایم غیر عمد محسوب می شوند و حق الناس به گردنشان است و تا زمانی که بدهی آنها پرداخت نشود و یا شکات آنها رضایت ندهند آنها آزاد نمی شوند.

وی با بیان اینکه  آن افرادی که دولت اعلام کرده جرایمی را دارند که ربطی به ستاد دیه ندارد، گفت: 8 نفر از زندایان جرایم غیر عمد خانم هستند و زندانی بدهکار مالی محسوب می شوند که به جرم ضامنت برای خانواده دوست و آشنا همچنین شرکت در قرض الحسنه های محلی شرکت کرده اند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.