دختران ایرانی تفاوت بی‌عفتی و تمدن را درک می‌کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به فضاسازی دشمن برای ترویج بی‌عفتی در ایران اسلامی، گفت: دختران با هوش ایرانی فرق بین تمدن وبی حجابی را میدانند و نمی گذارند هنجار شکنان نظام خانواده را متلاشی کنند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، با اشاره به اینکه حجاب جزو ضروریات دین و مایه استحکام خانواده است،اظهار داشت: حجاب موجب مصونیت افراد است و دختران باهوش ایرانی فرق میان تمدن، بی‌حجابی و بی عفتی را درک می‌کنند.

وی با بیان اینکه دختران این سرزمین اجازه نمی‌دهند هنجارشکنی دوام داشته باشد، افزود: برخی سعی داشتند با حرکات خود استحکام خانواده‌ها را با بی عفتی و بی‌حجابی متلاشی کنند اما خوب است بدانند تمدن اسلامی ما آنقدر غنی و قوی است که با یک فضاسازی رسانه‌ای و جریان کوتاه مدت خدشه دار نخواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز عنوان کرد: استحکام خانواده‌های ایرانی هرگز با چنین فضایی که زاییده تفکر پلید دشمن می‌باشد متزلزل نخواهد شد.

وی در ادامه به تاریخ تمدن اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی پر است از مردان غیور و زنان عفیف، ایران اسلامی مملو است از مادرانی که فداکارانه فرزند خود را تربیت کرده اند؛ ایران اسلامی را مردانی ساخته اند که علیرغم فشارهای مختلف اقتصادی و اجتماعی همچون کوه پای خانواده خود ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه در غرب جایی برای مفهوم خانواده باقیمانده نمانده است، خاطرنشان کرد: دشمن ملت ایران را به سمت باتلاق فحشایی که خود سال‌ها درگیر آن هستند میکشد، اما هرگز مردم ایران درگیر هرزگی و بی عفتی نخواهند شد.

این مقام مسؤول در پایان تصریح کرد: بدون شک و با حول قوه الهی، دختران و زنان ما، در این کارزار، غیورانه و سربلند و همچون همیشه پیروز میدان خواهند بود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.