طی یک روز گذشته ۱۸ بیمار جان خود را از دست دادند

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: طی یک روز گذشته ۱۸ بیمار جان خود را از دست دادند، در همین مدت زمان ۱۱۳ بیمار بدحال با علائم کرونا در مراکز درمانی بستری شدند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج محمد فتحی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان‌های قرمز استان به وضعیت نارنجی کرونایی تبدیل شده‌اند و این بیانگر ادامه کاهش شیوع بیماری است.

رییس ‌دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان کرد: طی یک روز گذشته یعنی از دیروز تا امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱۳ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

این مقام مسؤول اضافه کرد: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۶۹ هزار و ۴۸۴ نفر است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۹۸۱ نفر در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای ۴۹۱ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

فتحی یادآور شد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۵۸۸۸ نفر رسیده است؛ همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۲ هزار و ۶۰۷ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.