رژه هفته دفاع مقدس برگزار نمی‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: قبل از شیوع کرونا، هر ساله همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری رژه سراسری بودیم ولی سال گذشته به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا این رژه برگزار نشد و امسال نیز برگزار نخواهد شد.

سردار ابوالفضل اسلامی در گفت‌وگو باخبرنگار همگام با البرز اظهار داشت: برای هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۲۴۰ برنامه تدارک دیده شده که مهمترین آنها تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان است.

وی ادامه داد: قبل از شیوع کرونا، هر ساله همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری رژه سراسری بودیم ولی سال گذشته به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا این رژه برگزار نشد و امسال نیز برگزار نخواهد شد.

وی توضیح داد: بنابراین امسال در روز اول هفته دفاع مقدس شاهد تجلیل از بیش از دو میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سراسر کشور هستیم که سهم استان البرز ۱۵ هزار نفر است.

سردار اسلامی تاکید کرد: این مراسم در ۱۶ نقطه از استان با هدف قدردانی از ایثار و از خودگذشتگی کسانی که در هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا این مرز و بوم آزاد باشد و مردم امروز در امنیت و آرامش زندگی کنند، برگزار می‌شود.

این مسئول توضیح داد: این مراسم در شهر کرج در تالار بزرگ شهیدان نژاد فلاح و در شهرستان‌ها در مصلی‌ها و سالن‌های ورزشی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.‌

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.