خاموشی‌های خانگی با قطع برق صنایع بزرگ انجام مي شود

سرپرست شرکت توزیع برق البرز گفت:  بر اساس مصوبات ابلاغ شده از سوی وزارت نیرو، شاهد خاموشی روزانه در برخی از واحدهای صنعتی بزرگ کشور مثل فولاد و سیمان هستیم.

رامین فرج در گفت‌وگو با همگام با البرز  با اشاره به میزان برق مصرفی البرز اظهار کرد: مشترکین خانگی، کشاورزی، صنعتی و … البرز روزانه حدود ۱۶۰۰ مگاوات برق مصرف می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته شاهد کاهش برنامه زمانبدی شده قطعی برق بودیم، توضیح داد: با شیفت خاموشی‌ها به سمت صنایع بزرگ شاهد کاهش خاموشی‌های مشترکین خانگی هستیم.

ویعنوان كرد: بر اساس مصوبات ابلاغ شده از سوی وزارت نیرو، شاهد خاموشی روزانه در برخی از واحدهای صنعتی بزرگ کشور مثل فولاد و سیمان هستیم.

وی بيان كرد: این خاموشی‌ها حدود ۴۰۰۰ مگاوات در تامین برق کشور کمک می‌کند و همین باعث شده برق مشترکین خانگی کمتر قطع شود.

وي تصريح كرد: در دستورالعمل وزارت نیرو، اگر خاموشی واحدهای صنعتی بزرگ به خصوص در روزهای پیک مصرف جوابگوی نیاز موجود نباشد، برنامه خاموشی برای صنایع کوچکتر هم اعمال می‌شود.

فرج در ادامه با اشاره به خاموشی اداراتی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند، تاکید کرد: همکاران شرکت برق روزانه نسبت به رصد اداراتی که در منطقه خود قرار دارند اقدام می‌کنند و در صورت مشاهده ادارات پر مصرف اول به آنها اخطار می‌دهند و در مرحله بعد نسبت به قطع موقت برق آنها اقدام می‌کنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره كهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.