خرید، احداث و تعمیر ۱۸۴ مسکن مددجویی توسط کمیته امداد استان البرز

رقمی معادل ۱ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری، خیرین و کمیته امداد البرز، صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۸۴ واحد مسکونی مددجویان شده است.

به گزارش پایگاه خبري همگام با البرز از كرج مازیار محمدی رییس مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام‌شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، زکات، آورده مددجو، کمک خیران، مراکز نیکوکاری و وام قرض‌الحسنه بوده است، اظهار داشت: رقمی معادل ۱میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان صرف خرید و تعمیر ۱۸۴ واحد مسکونی مددجویان شده است.

وی افزود: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و … مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.
محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

وی بابیان اینکه در بین سرفصل‌های مختلف خدماتی این نهاد به محرومان سهم قابل‌توجهی از صدقه‌های البرزی‌ها به امورات مسکن خانوارهای مددجو اختصاص‌یافته است افزود: رقمی معادل ۸۵۲ میلیون تومان صرف تعمیر بیش از ۱۷۸ واحد مسکونی مددجویان شده است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهاي پيام/شراره كهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.