تزریق واکسن برکت به شهروندان البرزی

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در حال حاضر واکسیناسیون صددرصدی جامعه هدف بالای ۷۰ سال انجام شده و منتظر اعلام تزریق واکسن برای گروه‎‌های بعدی هستیم.

مهرداد بابایی در گفت و گو با خبرنگار همگام با البرز  اظهار داشت: ما در استان زیرساخت‌های لازم برای تزریق واکسن را به طور کامل فراهم کرده‌ایم و در این موضوع تابع سیاست‌های وزارت بهداشت هستیم.

وی افزود: در حال حاضر واکسیناسیون صددرصدی جامعه هدف بالای ۷۰ سال انجام شده و منتظر اعلام تزریق واکسن برای گروه‎‌های بعدی هستیم.

بابایی تصریح کرد: با ورود محموله‌های واکسن به کشور قرار است سرعت واکسیناسیون نیز افزایش پیدا کند.

این مسئول در خصوص تزریق واکسن‌های تولید داخل هم گفت: تاکنون تزریق واکسن برکت در البرز برای تعدادی از شهروندان انجام شده است.

وی در ادامه به وضعیت کرونا در استان اشاره و اعلام کرد: در حال حاضر کرج در وضعیت قرمز، فردیس، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در وضعیت نارنجی و طالقان و اشتهارد هم در وضعیت زرد قرار دارند.

بابایی با بیان اینکه شاهد افزایش شیب ابتلا به کرونا با سرعت ملایم در استان هستیم، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته شش نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و ۱۰۴ بیمار جدید نیز بستری شدند. در حال حاضر ۷۲۱ بیمار قطعی و مشکوک مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: تجربه‌های قبلی نشان داد که وضعیت در هر پیک از پیک قبلی بدتر می‌شد و ممکن است در موج کنونی هم شاهد تکرار اوضاع قبلی باشیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.