آقای شهردار، قصد شنیدن مشکلات مردم را ندارید؟؟

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج، طبق گزارشی که در طی روزهای گذشته از مناطق شهرداری کرج بابت مشکلات مردم و کسبه محلات شده بود گزارشاتی مبنی بر درخواست و مشکلات آنها توسط این پایگاه به صورت مستند و تصویری در اختیار همگان و مورد پیگیری خبرنگار ما قرار گرفت.

با توجه به اینکه مشکلات مناطق اسلام آباد و حصارک بسیار زیاد بوده و مردم از شهرداری این مناطق به شدت گله مند هستند پیگیری های لازم توسط همگام با البرز و عوامل این پایگاه انجام شد .

ولی متاسفانه شهردار این دو منطقه  یعنی منطقه 1 و 5 شهرداری کرج پاسخگو مشکلات مردم و کسبه و همچنین پیگیری های خبرنگار ما نبود.

حال باید پرسید شهرداری کرج و شهردار چنین کلانشهری( اصغر کمالی زاده) چرا و با چه عدله ای چنین افرادی را در سمت شهرداران مناطق منصوب می کند؟!.

پیش از این شهردارمنطقه 1عنوان کرده بود، سه برابر بودجه سال گذشته به اسلام آباد تزریق می شود اما تاکنون هیچ اقدامی در این منطقه انجام نشده است.

نکته: مردم کرج و مناطق آن براین باورند اعضای شورای شهر و شهرداری فقط در زمان انتخابات و رای گیری وارد مناطق و محلات کم برخوردار می شوند و بعد از گرفتن مسئولیت دیگر سراغی از آنها نمی گیرند.!

جناب اقای کمالی زاده شهردار محترم کرج سمتها و انتصابات شما بر چه اساسی است؟

آیا براساس فشارها و توصیه های عوامل پشت پرده و همچنین سفارشات اعضای شورای شهر است؟

آیا نباید شما به عنوان شهردار کلانشهر کرج محافظ و پشتیبان منافع مردم در حل مشکلات آنها باشید.

آيا دليل اين بى مسئوليتى و عدم پاسخگويى نزديك شدن به انتهاى دوره پنجم شوراى اسلامى شهر كرج و احتمال جابه جايى مديران شهردارى نيست؟ تكليف مردم گرفتار با مشكلات متعدد در اين بِده بِستان هاى مديريتى و دعواى ماندن بر سر قدرت چيست؟

آقاى شهردار منتطر پاسخ شما هستيم….

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.