مشکل معارضین شهرک صنعتی ماهدشت برطرف می شود

رییس کل دادگستری استان البرز گفت: مشکل معارضین شهرک صنعتی ماهدشت برطرف می شود

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج، حسین فاضلی هریکندی، در حاشیه بازدید از خطوط تولیدی استان البرز که به مناسبت هفته قوه قضایی صورت گرفت، در جمع صنعتگران ماهدشت، اظهار داشت: با توجه به اهمیت عرصه تولید برنامه ریزی هایی در دستورکار مسؤولان عالی کشور قرار گرفته است که ما نیز در دستگاه قضایی دنبال رو این سری برنامه ریزی ها و اقدامات هستیم.

رییس کل دادگستری استان البرز ضمن تشکر از سنگربانان عرصه اقتصادی که در این شرایط جنگ اقتصادی با تمام سختی‌ها برای توسعه این حوزه اقدام می‌کنند، افزود: مشکلات صنعتگران در دست بررسی است، برای مثال شهرک صنعتی ماهدشت ما معارض داریم که روستا نشینان این منطقه هستند.

این مقام مسؤول بیان کرد: با توجه به تورم ها چرخه کار تولیدات با مشکل مواجه می شود؛ مسائل داخلی وجود دارد که بر اثر تحریم‌های ظالمانه رقم خورده است، البته برخی دیگر از مشکلات در پی عدم توجه و تدابیر نابخردانه رقم خورده است و نمیتوان گفت صد در صد مشکلات در پی تحریم به وجود آمده است.

فاضلی هریکندی با اشاره به اینکه برخی از مواد اولیه در کشور تولید و می توان به خطوط تولید برسانیم، یادآور شد: استان البرز صنعتی است و مسائل تولید و صنعت برای قوه قضاییه بسیار حائز اهمیت است؛ در این قوه عزمی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی وجود دارد و قرار نیست مطالبات واحدهای تولیدی روی زمین بماند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد در دولت جدید اولویت قرار گرفته است، ادامه داد: امیدواریم با رویکردی که وجود دارد بتوانیم فساد را در حوزه صنعت و تولید از بین ببریم، از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد تا برای توسعه و رونق صنایع مختلف استان البرز در این مسیر حرکت کنیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.