۳۹ درصد شرکت کنندگان در انتخابات چهارباغ جوانان بودند

سرپرست فرمانداری شهرستان چهارباغ با بیان اینکه ۵۲ درصد مردان و ۴۸ درصد بانوان واجد شرایط رای این شهرستان در انتخابات ۲۸ خردادماه شرکت کردند ، گفت  شورآفرینی ساکنان چهارباغ تحسین برانگیز بود.

 قدرت الله شمیرانی  در  گفت وگو با پایگاه خبری همگام با البرز اظهار داشت:وحدت و انسجام، حضور حداکثری، نظم، آرامش و امنیت از شاخصه‌های اصلی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان چهارباغ بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان چهارباغ ۳۹ درصد شرکت کنندگان در انتخابات جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال بودند افزود: تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور حداکثری با برپایی بیش از۱۲۰ جلسه و اقدام و راهبردی همراه بود.

وی با اشاره به اینکه افزایش ۴۷ درصدی شعبه های اخذ رای در این شهرستان قابل توجه بوده است گفت : از پشتیبانی و حمایت های استاندار البرز و هماهنگی در ایجاد تعامل خوب هیات های نظارت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سطح شهرستان و استان تقدیر و تشکر می نماییم.

سرپرست فرمانداری  شهرستان چهارباغ بیان داشت : در این شهرستان خانم‌ها با ۴۸ درصد و آقایان با ۵۲  درصد مشارکت، حماسه آفریدند .

شمیرانی عنوان کرد: کل آرای ماخوذه در شهرستان چهارباغ در انتخابات شوراها ۵۰ هزارو ۲۱۱ رای کسب شد که ۴۷ هزار و ۹۷۵ رای آنها صحیح بود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.