واکسیناسیون در البرز بدون مشکل انجام می‌شود

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، با اشاره به اینکه واکسیناسیون بدون مشکل در البرز برقرار است، گفت: آمار مراجعین و بستری‌های کرونا همچنان قابل توجه است و این زنگ خطری برای ما خواهد بود.

مهرداد بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار همگام با البرز اظهار داشت: با توجه به آمار یک هفته گذشته می‌توان اعلام کرد که وضعیت بیماری کرونا در استان روند ثابتی را پیش گرفته است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: روند نزولی متوقف شده است و آمار تقریبا ثابت است اما همچنان قابل توجه است؛ روز گذشته حدود هزار بیمار مشکوک به بیماری به مراکز درمانی مراجعه کردند و بیش از ۵۰۰ نفر در مراکز درمانی بستری هستند، این آمار قابل توجه است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه آمار زنگ خطری برای همه ماست و نباید عادی انگاری داشته باشیم، اظهار کرد: نباید بیماری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به دست فراموشی بسپاریم، بیماری همچنان وجود دارد.

وی در ادامه در خصوص تأمین واکسن در استان البرز یادآور شد: هفته گذشته البرز همچون سایر نقاط کشور با کمبود واکسن مواجه بود که این امر به سرعت برطرف شد و در حال حاضر هیچ مشکلی در تزریق واکسن‌های کرونا وجود ندارد.

بابایی ادامه داد: افراد در هر استانی که دز اول واکسن را دریافت کردند طبق موعد مقرر و قید شده برای دریافت دز دوم به در همان استان به مرکز مورد نظر مراجعه داشته باشند؛ از پذیرش افرادی که استان‌های دیگر برای دریافت دز وم واکسن مراجعه می کنند معذوریم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.