مستندات تخلف انتخاباتی در البرز در حال بررسی است

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: مستندات در حال بررسی و تجمیع بوده و ضمن هماهنگی با نهادهای نظارتی جهت اتقان موارد تخلفات با دقت و قاطعیت توسط هیات نظارت مورد رسیدگی قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مردم با حضور خود به دشمنان انقلاب و نظام شکوهمند انقلاب اسلامی نشان دادند همواره پای اعتقادات خود ایستاده اند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس یادآور شد: بازتاب حضور مردم پای صندوق‌های رای بیانگر همه چیز است. مردم ایران دنیا را متوجه همدلی و همراهی خود کردند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه امیدواریم دولت جدید نواقص و کمبودهای موجود را شناسایی و در کمترین زمان برطرف کند، یادآورد شد: انتخاب رییس جمهور منتخب یا قاطعیت آرا قاطعیت در تصمیم گیری آیت الله رییسی را به دنبال خواهد داشت.

عسگری در بخش دیری در خصوص شوراهای شهر و روستا، اظهار کرد: پس از اعلام اسامی منتخبین مردم برای حضور در کرسی‌های شورا شاهد اعتراض برخی از نامزدها مبنی بر وجود تخلف پای صندوق‌های رای بودیم که موضوع به جد مورد پیگیری هیات نظارت قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: گزارش‌های متعدد مردمی و ناظران از تخلف تعدادی از نامزدهای شورای شهر که اقدام به پول پاشی و خرید رای کردند وجود دارد.

این نماینده مجلس اعلام کرد: مستندات در حال بررسی و تجمیع بوده و ضمن هماهنگی با نهادهای نظارتی جهت اتقان موارد تخلفات با دقت و قاطعیت توسط هیات نظارت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

به گفته نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی نتایج حاصله در نهلت مقرر اطلاع رسانی و اعلام خواهد شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.