بیش از 1 میلیارد و 600 میلیون تومان جهزیه و کمک هزینه ازدواج برای نیازمندان تهیه شده است

از ابتدای سال جاری تا کنون مراکز نیکوکاری استان البرز بیش از 1 میلیارد و 600 میلیون تومان جهزیه و کمک هزینه ازدواج برای نیازمند تهیه کرده است .

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج رضا لشینی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری پایگاه‌های مردمی توسعه خیر و احسان در سطح استان هستند اظهار داشت: خدمات مراکز در حوزه ازدواج شامل ارائه جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت، جهیزیه به دختران نیازمند خارج از حمایت امداد و هدیه ازدواج پسران است .

وی با اشاره به اینکه توسعه ابعاد اجتماعی امور خیر و احسان از جمله اهداف اصلی این نهاد است گفت : مراکز نیکوکاری استان البرز بیش از 1 میلیارد و 600 میلیون تومان جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد امام(ره) و سایر نیازمندان استان اهدا کرده اند.

لشینی با اشاره به نقش مهم مراکز نیکوکاری در رفع مشکلات معیشتی مددجویان و نیازمندان البرزی گفت: ارائه خدمات متنوع اجتماعی به محرومان، متناسب با نوع فعالیت هر مرکز نیکوکاری و همچنین ارائه خدمات در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان، اشتغال و اعطای سبد کالا به مددجویان و نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران مجموعه‌ای از فعالیت‌های خیر و احسان در این مراکز را تشکیل می‌دهد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با تاکید بر اینکه ترغیب مردم به استفاده از روش‌های جدید شرکت در امور نیکوکاری در دستور کار کمیته امداد قرار دارد یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری از طریق شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ ، تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ و کد دستوری# ۰۲۶۸۸۷۷ استفاده کنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.