ارتباطات و فناوری اطلاعات موتور محرکه کشور به سمت توسعه

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ضمن تبریک فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات عنوان کرد: امروز ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان موتور محرکه کشور برای رسیدن به توسعه همه جانبه در بخش های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عمل می کند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج، نادر ثناگو مطلق با بیان اینکه امروز دوران انرژی و فناوری های پایه است اظهار داشت: در واقع توسعه فضای مجازی که موجب رونق کسب و کارهای نوین در تمام زمینه ها و افزایش سطح آگاهی عمومی شده خود نشان از این مهم دارد که در دنیای امروز بدون توجه به اهمیت بیشتر به این بخش و برنامه ریزی برای توسعه زیر ساخت های آنها در عمل نمی توان کاری از پیش برد.

وی اضافه کرد: می توان گفت که سرعت اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی، شفافیت و جلوگیری از انحصار رسانه ای موجب شده تا این فناوری به عنوان جدی ترین و اصلی ترین راه برای ارتقای افزایش آگاهی عمومی انتخاب شود.

ثناگو مطلق خاطر نشان کرد: به همین منظور توسعه نظام های ارتباطاتی و اطلاعاتی به عنوان یکی از مهم ترین ارکان امروز کشور محسوب شده و اقدامات صورت گرفته در سال های اخیر در همین راستا به خوبی گواه این واقعیت است.

وی ادامه داد: این در حالی است که فضای مجازی به عنوان عرصه جدید در رونق اقتصادی کشور نیازمند توسعه شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیر ساخت ارتباطی است که در همین راستا اقدامات بسیاری به خصوص در سال های اخیر در کشور و به همت دولت انجام شده است.

ثناگو مطلق در ادامه گفت: در این بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به عنوان یکی از زیر مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، استقرار شرکت های دانش بنیان در بخش های آی.تی و آی.سی.تی را به عنوان اولویت خود قرار داده که به همین منظور توسعه زیر ساخت ها با هدف استقرار هر چه بیشتر این شرکت و ارتقای شبکه ارتباطات و فناوری را امروز به عنوان مهم ترین برنامه خود در دست اقدام دارد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای راه اندازی کریدور ارتباطات در پیام، امروز توسعه زیر ساخت ها در این منطقه به صورت جدی در حال انجام است که مجموعه اقدامات صورت گرفته و در حال انجام در آینده ای نه چندان دور پیام را تبدیل به مهم ترین کریدور ارتباطات در منطقه و کشور خواهد کرد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.