شیوه نامه تبلیغات داوطلبان انتخابات ۱۴۰۰ به زودی اعلام می‌‍شود

فرماندار کرج با اشاره به اینکه حجم زیادی از فضای تبلیغاتی داوطلبان انتخابات ۱۴۰۰ در بستر مجازی صورت می‌گیرد، گفت: شیوه نامه تبلیغات داوطلبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی روزهای آتی اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج، غفور قاسم پور صبح امروز در جمع خبرنگاران استان البرز که به دلیل شیوع بیماری در بستر مجازی صورت گرفت، در خصوص شرایط تبلیغات داوطلبان شوراهای شهر، اظهار داشت: بیماری موجب شده است تا اتمسفر انتخابات و تبلیغات به سمت و سوی بستر مجازی حرکت کند.

فرماندار کرج با اشاره به اینکه تمامی تولید محتوا و اظهار نظر کاربران در رابطه با انتخابات 28 خردادماه سال جاری در بستر مجازی است، یادآور شد: این بستر شرایطی را فراهم کرده است که اظهار نظرها، نقدها و تحلیل‌ها از جریان‌های سیاسی نیز به صریح ترین شکل خود فارغ از موقعیت زمانی و مکانی لحظه ای به سراسر نقاط مخابره شده و تسری می یابد.

قاسم پور یادآور شد: در این بین چهره‌‌های مختلف و جریان‌های سیاسی نیز در رسانه‌ها و فضای مجازی فعالیت‌های ستادی خود را آغاز و نامزدها نیز به شیوه‌های خود تبلیغات انتخاباتی را شروع  کرده‌اند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج اظهار کرد: شیوه نامه تبلیغات داوطلبان در انتخابات ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی روزهای آتی از سوی وزارت کشور اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تأکید دارد که تبلیغات زودهنگام نامزدها در فضای مجازی رصد و پایش می شود و نامزدها از شروع تبلیغات پیش از اعلام شیوه های تبلیغات و زمان قانونی آن بپرهیزند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.