آغاز به کار کارگروه تبیین نظام استاد شاگردی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

کارگروه تببین نظام استاد شاگردی به دستور حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ، با محوریت و مدیریت رییس دانشگاه هنرهای اسلامی -ایرانی استاد محمود فرشچیان شروع به فعالیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز به نقل از  مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی ؛ بررسی ، تصویب و ابلاغ شیوه نامه نظام استاد شاگردی ، یکی از مهم ترین دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه تقویت نظام آموزش ، تحول در توسعه آموزش عالی با محوریت مهارت افزایی و تربیت متخصص و هنرمند متعهد است که به همت دبیر شورا ، دانشگاه آزاد، وزارت علوم و نخبگان دانشگاه استاد فرشچیان به ثمر نشست.

این در حالی است که دکتر خسروپناه ،  در راستای تحقق سیاست های شورای عالی انقلاب فرهنگی ، نهادینه ساختن مهارت افزایی و تقویت نظام آموزشی کشور  ، طی نامه ای به وزارتخانه ها و  دستگاه های  مرتبط دولت ، بر ضرورت بهره گیری و استقرار این نظام آموزشی تاکید کرد.
همچنین،  دکتر سجاد محمد یارزاده به عنوان ریاست کارگروه ، دکتر مهدی خانکه  به عنوان دبیر علمی و مجید طلیمی به عنوان  دبیر اجرایی ،  جهت تشکیل و پیگیری امور محوله  منصوب شدند.

پایگاه خبری البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.