نخبگان علمی موجب تحول در تولید و صنعت البرز می شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با اشاره به محدودیت ها و تحریم های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان گفت : وجود نخبگان علمی و با تجربه صنعت استان البرز را در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون متحول کرده است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حمیدرضا عقاب نشین در نشست هم اندیشی رییس و اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز که به میزبانی شرکت شهرک های صنعتی البرز برگزار شد، اظهار داشت: باید سیاست های اقتصادی در یک فرایند منطقی و توالی زمانی مناسب با بهره‌گیری از توانمندی‌های اندیشمندان دانشگاهی و صاحبنظران مستقل و مجرب، درجهت ایجاد تعادل و همچنین تعامل سازنده و تحکیم بنیان های اقتصادی به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه تمرکز نامگذاری‌های چندساله اخیر توسط رهبر معظم  انقلاب (مدظله العالی) بر روی بخش‌های اقتصادی و تولید بوده است، افزود: این اهمیت، مسوولیت و تکلیف مهمی را روی دوش ذینفعان مختلف این بخش می‌گذارد و بیانگر آن است که تعامل، همدلی و هم‌افزایی بین بخشی و تعامل با ذینفعان بخش صنعت در این راستا بسیار مثمرثمر است.

عقاب نشین عنوان کرد: با وجود همه چالش ها، نقاط امیدبخش بسیار جدی و قابل اتکایی در کشور و استان البرز وجود دارد چرا که علیرغم همه مشکلات با کار جهادی، علمی و تلاش مستمر، می توان به نتایج خوبی رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با اشاره به ظرفیت‌های شگفت‌انگیز استان در بخش تولید و صنعت بیان کرد: آمارها بیانگر آن هستند که استان البرز پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با عزم و همت جهادی مردم و همچنین متخصصان و نخبگان استانی برای به فعلیت رساندن این ظرفیت‌ها که نتیجه آن تضمین رفاه و استقلال کشور، رفع وابستگی و دفع خصومت‌های اقتصادی دشمنان است؛ تلاشی وصف ناپذیر انجام داده اند.

به گفته وی ، باید سیاست های اقتصادی در یک فرایند منطقی و توالی زمانی مناسب با بهره‌گیری از توانمندی‌های اندیشمندان دانشگاهی و صاحب نظران مستقل و مجرب، درجهت ایجاد تعادل و همچنین تعامل سازنده و تحکیم بنیان ‌های اقتصاد صورت پذیرد که این راهبرد از طریق، توسعه بخش خصوصی، همکاری و تعامل با انجمن ها، تشکل ها، اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن به سرانجام خواهد رسید.

عقاب نشین ادامه داد: باب همکاری شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز با خانه صنعت و معدن باز است و در این راه از هیچگونه تلاشی مضایقه نخواهیم کرد چرا که معتقدیم در جهت رویارویی مسئولان با مشکلات و موانع تولید، خانه صنعت و معدن و انجمن های زیرمجموعه آن نقشی کلیدی دارند تا علاوه بر مطرح ساختن مشکلات با ارئه راهکارهای عملی و متقن، باب همکاری و تعامل سازنده را با کلیه دستگاههای اجرایی باز کنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.