چهار طرح عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بهره برداری رسید

چهار طرح عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز طی مراسمی که امروز در منطقه ویژه فرودگاه پیام  با حضور رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، پروژه های مرکز داده پیام، آشیانه هواپیماهای سبک، سالن اجتماعات ۱۰۰ نفره و مرکز پایش سامانه تصویری در این منطقه به بهره برداری رسید.

پروژه طراحی و ساخت مرکز داده پیام با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال با هدف توسعه دولت الکترونیک، هوشمندسازی، ارتقای سطح ارایه خدمات به ارباب رجوع و همچنین افزایش ضریب امنیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شده است.

این مرکز طبق استانداردهای روز در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام آغاز به کار کرده است.

همچنین طراحی و ساخت آشیانه هواپیماهای سبک فرودگاه بین‌المللی پیام در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در پیام راه‌اندازی شد.

این مرکز با هدف نگهداری هواپیماهای فوق‌سبک و جاسازی تجهیزات حوزه فرودگاهی ایجاد که با راه‌اندازی آن، تعداد آشیانه‌های موجود در فرودگاه بین‌المللی پیام به پنج آشیانه رسید.

لازم به ذکر است، طراحی و ساخت سالن اجتماعات ۱۰۰ نفره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بهره‌مندی از تجهیزات صوتی و تصویری مدرن در ساختمان مرکزی و با اعتبار ۱۴۸ میلیارد ریال ومرکز پایش سامانه تصویری با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.